دانلود

ساخت وبلاگ

 

امروز در حالی مهلت قانونی ۱۰ روزه شورای نگهبان برای احراز صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان می رسد که براساس قانون از ۴۸ ساعت پس از اعلام اسامی به وزارت کشور، تبلیغات رسمی نامزدها آغاز خواهد شد. به گزارش جهان، ثبت نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست ..

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 900 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 22:33

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

صلاحیت 8 نفر در "انتخابات ریاست جمهوری" احراز شد/ "هاشمی" و "مشایی" رد شدند

پایگاه عدالت خواهان غرب استان گلستان به نقل از خبرگزاري مهر؛ اسامی این هشت نفر به ترتیب حروف الفبا به این شرح است:

1- "غلامعلی حداد عادل "

2- "سعید جلیلی"

3- "محسن رضایی"

4- "حسن روحانی"

5- "محمدرضا عارف"

6- "محمدباقر قالیباف"

7- "محمد غرضی"

8- "علی اکبر ولایتی"

گفتنی است؛ هنوز شورای نگهبان به صورت رسمی این اسامی را اعلام نکرده و اسامی ذکر شده صرفا شنیده های خبرنگار مهر می‌باشد.

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 528 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 21:24

خبرگزاری فارس: خیلی‌ها که احساس تکلیف کرده‌اند، خیال می‌کنند/ سوابق افراد در سال ۸۸ را ببینیم

 

حجت‌الاسلام قرائتی یکی از ملاک‌های انتخاب رئیس‌جمهور را در نظر گرفتن سوابقش در فتنه ۸۸ دانست و گفت: خیلی از آن‌هایی که احساس تکلیف می‌کنند، خیال می‌کنند! ملاک خواب ‌دیدن و استخاره کردن نیست،‌ صلاحیت اداره کشور معیارهای دیگری می‌خواهد.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 692 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 19:34

شهادت امام هادی (علیه السلام) بر عموم عاشقان اهل بیت (ع) تسلیت باد

 

Golestanema265

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 629 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 19:35

مدیر کل اطلاعات استان گلستان :

مردم ایران پیشگامان حل مشکلات بزرگ در کشور هستند

مدير کل اطلاعات استان گلستان گفت: هر زمان نظام در مخمصه و مشکلی قرار می گیرد مردم با حضور خود راه را برای حکومت مداران و بانیان نظام باز می کنند تا مسئولین با حضور در عرصه های بین المللی از آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران صیانت و پاسداری کنند.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : وزارت اطلاعات , جاسوسان , موساد , اسرائیل , صهیونیست, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 637 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 16:12

نماینده ولی فقیه استان گلستان در امور اهل سنت استانهای گلستان و گیلان در تشریح موانع بیداری اسلامی گفت: یكی از مهمترین این موانع،تفرقه است ،تفرقه مهمترین مانع بیداری اسلامی است. آیت ا... سیدكاظم نورمفیدی در همایش بزرگ یكروزه امام و بیداری اسلامی در مصلی نماز جمعه گرگان تحریف اسلام و سرسپردگی حاكمان در برابر آمریكا و صهیونیسم را از دیگر موانع بیداری اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به مبارزات ملت مصر خاطرنشان كرد: در مبارزات ملت مصر كسی به عنوان محور مبارزات وجود ندارد و به همین دلیل انها اكنون در دو راهی خطرناك قرار گرفتند.به گفته وی، اگر ملت مصر مبارزات انقلابی خود را با محوریت مرجعیت دینی آغاز می كرد می توانست به حركت رو به جلو خود ادامه دهد. نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاكید كرد: تنها راه نجات ملتهای مسلمان از دست استبداد و استكبار، بیداری اسلامی است.آیت ا... نورمفیدی ادامه داد: امام راحل برای بیداری امت اسلامی و وحدت بین آنها علیه ظلم و استبداد برائت از مشركین را پایه گذاری كرد. همایش بزرگ یكروزه امام و بیداری اسلامی به همت مركز بزرگ اسلامی شمال كشور وابسته به دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استانهای گلستان و گیلان برگزار شد.در این همایش حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی ، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین فرازی ، مدیركل دفتر دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت كشور، ائمه جمعه وجماعات، مدیران، مدرسین، طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت و جمع زیادی از بانوان اهل سنت استان گلستان حضور داشتند.

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 1149 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 20:40

13920222183855867514573

هفته گذشته همزمان با اعلام کاندیداتوری و ثبت نام آقای هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رسانه های ضدانقلاب در اقدامی هماهنگ سناریویی را برای معرفی آقای هاشمی به عنوان کاندیدای پیروز انتخابات در دستور کار خود قرار دادند.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 853 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 19:54

139112270001923

امام خمینی:هرکس رأی شورای نگهبان را نپذیرد «مفسد فی الارض» است/ آیت الله خامنه‌ای: شوراى نگهبان به جوسازى‏ها ابداً اعتنا نکند

من به این آقایان هشدار می‌دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است. همیشه انحرافات به‌تدریج در یک رژیم وارد می‌شود و در آخر رژیمی را ساقط می‌نماید. هرکس رأی شورای نگهبان را نپذیرد مفسد فی الارض است.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : برچسب‌ها, ایت الله خامنه ای, شورای نگهبان, مام خمینی, هاشمی رفسنجانی, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 922 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 19:29

روابط اين تئوريسين «مکتب ايراني» و جاسوس CIA با احمدي‌نژاد به جايي رسيد که رئيس دولت دهم در نامه‌اي خصوصي، منتقدان «ريچارد فراي» را «دشمنان انسانيت» ناميد و در برابر درخواست فراي براي اهداي يک «قبر» در اصفهان، به او يک «قصر» سنتي هديه داد!

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 1052 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 19:30

در یکی از توصیه های رهبر سازمان تروریستی مجاهدین خلق، با اشاره به انتخابات پیش رو، آمده است: «رفسنجانی باید پیرانه سر، ترس را کمی کنار بگذارد و بلادرنگ برای انتخابات ریاست جمهوری رژیم ثبت نام کند

تلویزیون موسوم به “سیمای آزادی” رسانه سازمان تروریست مجاهدین خلق (منافقین) متن پیامی را از قول “مسعود رجوی” سرکرده این گروهک جنایتکار، منتشر کرده است که در آن با اشاره به انتخابات پیش رو، به آقای هاشمی رفسنجانی توصیه شده است که برای ریاست جمهوری نامزد شود!

پیام منسوب به سرکرده منافقین، طبق معمول با فحاشی به ارکان انقلاب آغاز شده، با تعریف و تمجید از زیردستان فریب خورده رجوی ادامه یافته، و در نهایت با چند توصیه به فرازهای پایانی خود نزدیک می شود.

در یکی از توصیه های رهبر سازمان تروریستی مجاهدین خلق، با اشاره به انتخابات پیش رو، آمده است: «رفسنجانی باید پیرانه سر، ترس را کمی کنار بگذارد و بلادرنگ برای انتخابات ریاست جمهوری رژیم ثبت نام کند.»


پخش پیام منسوب به رجوی در تلویزیون سیمای آزادی

مسعود رجوی در ادامه، بیان اظهاراتی مانند جمله «من بدون موافقت ایشان [رهبر انقلاب] وارد عرصه نخواهم شد» از سوی آقای هاشمی رفسنجانی را اقدامی با قصد “در محذور قرار دادن رهبر جمهوری اسلامی” ارزیابی نموده، به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سفارش کرده است که از این “تعارف” دست بردارد.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : آیت الله هاشمی رفسنجانی, رجوی, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 491 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 19:01

1115480_931

صلاحیت‌ مشایی، سفرهای احمدی‌نژاد را لغو کرد؟

پایگاه عدالت خواهان غرب گلستان :یک منبع آگاه به خبرنگار سایت خبری تحلیلی فاطر گفت که اکبر هاشمی رفسنجانی در شورای نگهبان با اکثریت آرا رد صلاحیت شده و نمی‌تواند به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ ایفای نقش کند.

با این وجود منابع رسمی این خبر را هنوز تایید نکرده‌اند.

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 589 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 20:16

فتنه ۸۸ بخاطر تخلف از قانون بود / همه تابع قانون باشند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز (چهارشنبه) در فاصله سی روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، برای سومین‌بار از ابتدای سال ۹۲، خسارات فتنه ۸۸ را ناشی از بی‌توجهی به قانون اعلام كردند. ایشان هفته گذشته نیز در دیدار با دست‌اندركاران انتخابات، راه اساسى پیش نیامدن مشكلات انتخاباتى -نظیر آنچه در سال ۸۸ رخ داد- را التزام همه به قانون دانسته بودند و در دیدار اول سال در حرم امام رضا علیه‌السلام، عدم تمكین از قانون را علت حوادث سال ۸۸ خواندند.



رهبر انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمعی از مردم فرمودند:
«شوراى محترم نگهبان طبق وظائف قانونى خود، آن كسانى را كه صلاحيت دارند، به مردم معرفى خواهد كرد. همه هم بايد تابع قانون باشند. آنجائى اشكال پيش مى‌آيد كه
تخلف از قانون انجام ميگيرد.
سال 88 اشكالاتى كه وارد شد، خسارتى كه به كشور وارد كردند و نگذاشتند كشور و ملت طعم آراء چهل ميليونى را درست بچشد، به خاطر تخلف از قانون بود. يك عده‌اى يا براى خاطر اغراض نفسانى، يا هدفهاى خلاف سياسى، يا هرچه - حالا در آن زمينه نميخواهيم قضاوتى بكنيم - از قانون تخلف كردند، خطا كردند، از راه غير قانونى وارد شدند؛ هم به خودشان صدمه زدند، هم به ملت صدمه زدند، هم به كشور صدمه زدند.

راه درست، راه قانون است. همه تابع قانون باشند، همه تسليم قانون باشند. گاهى ممكن است يك قانون، صددرصد درست هم نباشد، اما از بى‌قانونى بهتر است. گاهى ممكن است در يك بخشى، يك خطائى هم از مجرى قانون سر بزند كه من و شما بفهميم او در اجراى قانون اين خطا را كرده است؛ اما اگر نتوانيم آن را از طريق قانونى اصلاح كنيم، تحمل آن بهتر است از اين‌كه باز بى‌قانونى كنيم.»
[دریافت كلیپ صوتی]

رهبرانقلاب از سال ۸۸ تا كنون بارها درمورد تجربیات كشور از فتنه ۸۸ صحبت كرده‌اند كه گزیده‌ای از این بیانات را
از اینجا می‌توانید مشاهده كنید.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 501 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 18:31

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 952 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 18:04

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 613 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:55

از شانتاژ تبلیغاتی غرب در ثبت نام هاشمی تا جو سازی برای تایید صلاحیت وی + کلیپ حمایت رسانه های بیگانه از هاشمی

اخیرا از گوشه و کنار خبرهایی به گوش می رسد که حاکی از لحاظ کردن کهولت سن به عنوان یکی از عوامل دخیل در عدم احراز صلاحیت کاندیداها است. این امر باعث واهمه برخی افراد در داخل و خارج شده و هرچه این احتمال قوت بیشتری می گیرد، دست و پا زدن ها در اصرار به تایید صلاحیت کاندیدای مشمول این قاعده، نمود بیشتری پیدا می کند. در آخرین تلاش کارشناسان غرب و شرق که در برخی رسانه ها هویداست، طرفداران هاشمی رفسنجانی به هر دستاویزی تمسک جسته تا احراز صلاحیت وی را ضروری و عدم آن را غیرعقلانی جلوه دهند.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 563 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:41

تعبیر رهبرانقلاب كه آقای مصباح خلاء علامه طباطبایی و شهید مطهری را پر کرده، بسیار دقیق بود/ براندازان نظام دنبال ترور شخصيت ايشان هستند

امام جمعه مشهد با بیان اینکه تخریب و تضعیف شخصیت آیت‌الله مصباح جایز نیست، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آقای مصباح خلاء علامه طباطبایی و شهید مطهری را پر کرده، بسیار دقیق بود.

به گزارش رجانيوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از تخریب شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: تخریب و تضعیف شخصیت آیت‌الله مصباح جایز نبوده و خلاف اخلاق است.

وی افزود: البته اقدام افرادی که نامه جعلی نوشته‌اند هیچ ارزشی ندارد و اگر هم جعلی نباشد آن افراد، افراد بی‌ارزشی هستند.
 
آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه شخصیت علامه مصباح یزدی برای انقلاب اسلامی بسیار مهم است، تاکید کرد: درباره آیت‌‌الله مصباح همان تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند، آقای مصباح خلاء علامه طباطبائی و شهید مطهری را پر کرده است بسیار دقیق است.
وی با بیان اینکه شخصیت‌ آیت‌الله مصباح یزدی منحصر به فرد است، تصریح کرد: دشمن همانگونه که شهید مطهری را ترور کرد، آیت‌الله مصباح را هم ترور شخصیت می‌کند؛ دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی است و بر همین اساس است که شخصیت‌های موثری چون آیت‌الله مصباح را تخریب می‌کند.
علم الهدی با بیان اینکه دیانت ما عین سیاست‌ ماست، گفت: مگر ایشان ـ آیت‌الله مصباح یزدی ـ مسلمان نیست که در سیاست دخالت نکند؟!این چه حرفی است که برخی می‌گویند نباید ایشان در سیاست دخالت کند.
وی در پایان گفت: آیت‌الله مصباح یزدی برحسب تکلیف و وظیفه خود عمل می‌کنند و وظیفه‌ شرعی‌شان نیز همین است.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 475 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:25

شبکه ایران - ستاد مردمی "زنده باد بهار" حامیان مهندس مشایی، رسما فعالیت خود را آغاز کرد. این ستاد، به همین مناسبت بیانیه ای صادر کرد. متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علی ربیع الأنام و نضرة الأیام
سلام بر بهار انسان ها و خرمی دوران ها
بهار، حکایتی شیرین از فصل بیداری و شکوفایی است و آنگاه که از بهار هستی یاد می کنیم، حکایت، شیرین تر می شود؛ چرا که بهار هستی، شکوفایی انسان و جهان را در پی دارد. جهان در مسیر بهار است و شتابان به سوی بهار پیش می رود. هر روز رایحه بهار هستی بیشتر به مشام جان می رسد و دل ها در آرزوی آن بهار، بهاری تر می شود.

و اما رهروان بهار در آرزوی بهار هستی، هر صباحی نقشی بهاری می آفرینند و رفتاری بهاری به نمایش می گذارند تا نهال انتظار را در جان انسان ها قوت بخشیده و بارور سازند. و اینک با انتخاب مردی از جنس بهار، همت بر آن است که امید به وصال بهار را قوت دهیم و انتظار را طراوتی دیگر بخشیم، اکنون با تمسک به بهار هستی، آغاز رسمی فعالیت ستاد مردمی "زنده باد بهار" حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی را اعلام می نماییم.

اعضای این ستاد مردمی بدین شرح است:
رئیس ستاد: بهمن شریف زاده
قائم مقام: مصطفی زرقونی
کمیته راهبردی: حسن قاسمی
کمیته سیاسی: افشین نیلی
کمیته اقشار: سید مجتبی ناوندی
کمیته رسانه: سید جمال الدین حسینی
کمیته دانشجویی: محمد رفیعی
کمیته استان ها: روح الله هدایتی
کمیته تبلیغات: سید یاسر زواره ای
کمیته روحانیون: علی اشرف تیموری
روابط عمومی: محمد زندی
کمیته ایثارگران: حامد شجاع
کمیته هنرمندان: رامین شریف زاده
استان تهران: سعید یوسفی پور

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 583 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 16:50

معادله انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ از همین حالا تا حدود زیادی واضح است اگر‌چه بازیگران مختلف سعی فراوان کرده‌اند و می‌کنند تا بازی اصلی خود را مخفی نگه‌دارند.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 587 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 16:43

جاسوسان با دسترسی‌ به اطلاعات طبقه بندی شده کشور مورد تطمیع سرویس‌های اطلاعاتی دشمن قرار گرفته بودند

 

وزارت اطلاعات درخصوص اعدام دو تن از سرشبکه‌های جاسوسی متعلق به سازمانهای اطلاعاتی آمریکا(سیا) و رژیم غاصب صهیونیستی(موساد) اطلاعیه صادر کرد.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : وزارت اطلاعات , جاسوسان , موساد , اسرائیل , صهیونیست, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 676 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 1:06

سایه شوم جک استراو بر سر مشایی افتاد

سایه شوم جک استراو بر سر مشایی افتاد

به نظر می رسد شومی سایه جک استراو حتی مشایی را که در برابر موضوعات مختلف سیاسی تاکنون با خوش اقبالی از خطرها رسته است اینبار به شدت تحت تاثیر خود قرار بدهد و به نقطه ضعفی برای مشایی در انتخابات پیش رو تبدیل بشود.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 558 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1392 ساعت: 18:57